Průzkumy spokojenosti zaměstnanců efektivně
Termíny
Zaměření semináře:
Průzkumy spokojenosti zaměstnanců jsou velice často používaným nástrojem shromažďování informací se snahou o řešení problémů a zlepšování. Naplánovat, zrealizovat a vyhodnotit výsledky průzkumu nejsou žádná věda, vždy ale existuje prostor pro zlepšování těchto činností. A to je právě účelem tohoto semináře.
Co vám seminář přinese?
Seminář je zaměřen na všechny fáze spojené s plánováním a vyhodnocováním průzkumů. Hlavní zaměření je na průzkumy spokojenosti zaměstnanců, prezentované informace lze ale použít i pro další typy průzkumů (například průzkumy spokojenosti zákazníků).
Obsah semináře je zaměřen na pracovníky odpovídající za průzkumy spokojenosti zaměstnanců na všech úrovních činností – plánování, realizace a vyhodnocení.
OBSAH SEMINÁŘE A PROGRAM:
8.30 – 9.00 Prezence
9.00 - 15.30
- Plánování – stanovení účelu, očekávání a cílů průzkumu, volba způsobu realizace
- Plánování – návrh a validace dotazníku
- Plánování – distribuce dotazníku
- Vyhodnocování – analýza získaných dat a informací
- Vyhodnocování – opatření v reakci na zjištěná fakta
- Vyhodnocování – prezentace výsledků
- Závěr a diskuse
V průběhu semináře bude přestávka na občerstvení.
Pořadatel si vyhrazuje případnou změnu programu semináře.
Chcete kurz připravit na míru? Ozvěte se nám