Nakupování v systémech managementu kvality
Termíny
Cíle a přínosy
Kurz je určen pro pracovníky nákupu, kvalitáře, technické experty, zkrátka pro všechny, kteří se podílejí na výběru, hodnocení a rozvoji systému managementu svých dodavatelů.
V průběhu kurzu se účastníci seznámí s možnými způsoby řízení dodavatelů napříč obory, které lze použít u externě zajišťovaných procesů, produktů a služeb. Zvláštní pozornost bude věnována procesu auditu na rozhraní dodavatel – zákazník.
Obsah
Pro realizaci bezproblémových výrobních procesů v organizaci je management dodavatelů, ať už komodit souvisejících s výrobou, nebo poskytovatelů služeb důležitý stejně, jako je důležitá znalost požadavků a předpokladů v následujících 7 krocích zahrnujících oblasti:
- Výběr dodavatele
- Co by bylo dobré, aby obsahovalo smluvní ujednání
- Monitorování dodavatelské kvality
- Řešení otevřených (neuspokojivých) záležitostí (např. řešení reklamací a monitorování úsilí o nalezené kořenové příčině, 8D report atd.)
- Audit druhou stranou a vzájemně prospěšné vztahy – posouzení rizik dodavatele a dodavatelského řetězce
- Komunikace a spolupráce
- Působení na dodavatele
Požadavky na vstupní znalosti a zkušenosti
Doporučuje se však mít absolvovány kurzy alespoň o základech ISO 9001 (Základy normy ISO 9001)
Doplňkové informace
- Doba trvání kurzu
- 1 den
- Forma ukončení
- Účastník při splnění minimálně 80 % docházky a úspěšném složení závěrečného testu obdrží osvědčení o absolvování kurzu.
- Bližší informace
Chcete kurz připravit na míru? Ozvěte se nám