Kronika ČSJ
Vyšla tradiční příloha HN "Kvalita jako služba"
Stejně jako v minulých letech vyšla k Měsíci kvality a Evropskému týdnu kvality v ČR tradiční komerční příloha Hospodářských novin "Kvalita jako služba".
Osud této přílohy HN, už řadu let tradičně vydávané vydavatelstvím Economia ve spolupráci s ČSJ, která se rozhodující měrou podílí na její obsahové přípravě, byl v tomto roce zejména v důsledku nejasností a nedůsledností ze strany výkonné ředitelky ČSJ ohrožen. O překonání problémů a úspěšné vydání přílohy se nakonec rozhodující měrou zasloužil její dlouholetý "duchovní otec", ředitel NIS-PK Pavel Ryšánek. Příloha měla oproti minulým letům poněkud odlišný charakter: skládala se z většího počtu kratších příspěvků, což přineslo větší obsahovou i formální pestrost a bylo všemi zainteresovanými oceňováno.
Kromě Pavla Ryšánka měli rozhodující podíl na úspěšném vydání přílohy pracovníci vydavatelství Economia šéfredaktor KP Michael Málek a manažerka Šárka Hampeisová; dík patřil také všem autorům, kteří na vyžádání v extrémně krátkém čase dodali kvalitní příspěvky. Na zpracování příspěvků a koordinaci s redakcí KP se stejně jako v minulých letech za ČSJ podílel Zdeněk Svatoš.
Dokument:Kvalita jako služba. Komerční příloha deníku Hospodářské noviny. 29. října 2010
Zúčastněné osoby: Pavel Ryšánek, Zdeněk Svatoš, autoři příspěvků; Michael Málek, Šárka Hampeisová.