Kronika ČSJ
Opět vyšla tradiční příloha HN k EQW "Kvalita jako služba"
Tradiční příloha Hospodářských novin k Evropskému týdnu kvality v ČR Kvalita jako služba vyšla v tomto roce před státním svátkem ve čtvrtek 27. října. Česká společnost pro jakost se i letos podílela s vydavatelstvím Economia a Národním informačním střediskem podpory kvality na její obsahové přípravě.
V tomto roce příprava odborného obsahu přílohy proběhla hladce; od počátku ji s přehledem organizoval dlouholetý "duchovní otec" - iniciátor přílohy, ředitel NIS-PK Pavel Ryšánek.
Příloha si zachovala zlepšenou podobu úspěšnou z minulého roku: nabídla čtenářům pestrou řadu nepříliš rozsáhlých příspěvků z oblasti managementu kvality i ze souvisejících oborů včetně praktických zkušeností úspěšných organizací.
Kromě Pavla Ryšánka měli rozhodující podíl na úspěšném vydání přílohy pracovníci vydavatelství Economia v čele s šéfredaktorem KP Michaelem Málkem; dík patřil také všem autorům, kteří na vyžádání dodali kvalitní příspěvky. Na zpracování příspěvků a koordinaci s redakcí KP se stejně jako v minulých letech za ČSJ podílel Zdeněk Svatoš.
Dokument:
Komerční příloha deníku Hospodářské noviny Kvalita jako služba. 27. října 2011.
Zúčastněné osoby: Pavel Ryšánek, Zdeněk Svatoš, autoři příspěvků; Michael Málek.